Vid datorn

Jag känner mig duktig. Jag sitter för en gångs skull vid datorn, istället för Ipoden i sängen. Visst, det är bara de senaste dagarna jag suttit i sängen, men i alla fall. En dålig ovana kan börja när som helst. Hur fort som helst. 

Anyway, sitter och ser på House. Det är skitbra:) Jag gillar de avsnitten som börjar med att någon har fel på hjärnan och pratar strunt. Men jag gillar också de patientbesöken han får när han jobbar på kliniken. Som, det var en tant som klagade på att hon gjorde slut på två astmasprayer i veckan. Det visade sig att hon bara sprayade sprayen utanpå halsen, istället för i munnen xD Eller nyss var det en liten flicka som använde sin mammas munskölj men hon spottade inte ut den för det gjorde inte hennes mamma. Haha, skoj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0