Zumba

God morgon. Jag tog lite sovmorgon idag, gick upp halv elva. Skönt :) Idag har jag friluftsdag, jag ska träna Zumba. Hoppas att det är skoj, men det tror jag för alla jag träffat säger det. Anna var jätteentusiastisk när hon ville att jag skulle välja det med henne, och Johanna körde det hon med och gillade det :) Så jag hoppas på lite rolig träning :) Appråpå det så har jag jättemycket träningsverk i nacken, haha. Körde huvudvolter på acron igår, och det är ganska krävande för nacken, i alla fall om man som jag är ganska klen i nacken ;)

Nu blir det te, och läsa blogg. Teet är för att få igång magen, plus att det är gott. Tog mina speciella tabletter i söndags, och det fuckar upp magen. Men te brukar hjälpa :) Måste ju testa så jag slipper ha ont på zumban.

Ikväll tror jag att det är PA-träning. Då ska vi få manus att plugga. Fasen, vad skoj :) Jag älskar att plugga text, av någon anledning. Haha. Så typ tal i skolan gillar jag för då får jag plugga text ;) Får ta och bli skådis, då lär jag ha massa text att plugga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0