Hello

Jag har äntligen fått internet på Ipoden. Dock inte datorn. Jag är nämnligen i Sunne och internet vill inte fungera riktigt. Som det kanske märks så har jag sommarlov och då bloggar jag inte 10 gånger om dagen. Jag ser till att vara ute i solen istället, och bloggar när jag känner för det. Det känns bäst så ;) nu har jag packat och fixat musik på Ipoden så nu är jag redo för semestern. Imorgon, runt 07:00, lämnar vi nämnligen Sunne och drar på roadtrip mot Tyskland :) det blir jag, Anton och Antons mamma Ninna. Det ska verkligen bli kul. Dock ska jag upp tidigt så jag ska borsta tänder och göra mig i ordning nu. Så god natt, vi ses efter semestern ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0