Gissa vad

Yes, jag skippade tvättiden idag också. Bajs, alltså. Jag är så dålig :( Jag får börja skärpa mig. Men jag kan erkänna att det inte är så motiverande att tvätta när jag har sommarlov och vi ändå inte har lämnat lägenheten på flera dagar pga det dåliga vädret^^ Men jag måste bli bättre, och skaffa lite självdisciplin. Detta ska jag kunna till hösten då skolan börjar:

Gå upp tidigt
Tvätta en gång i veckan
Städa lite varje dag
Diska direkt efter vi ätit mat
Gå till skolan varje dag (Detta kommer nog bli lättare då jag faktiskt har fler än en lektion per dag, så om jag inte går missar jag massor istället för bara en lektion)
Gå och lägga mig i tid
Hålla mina naglar fina
Dricka två liter vatten per dag

Så, en liten lista. Men bara jag börjar stenhårt så kommer det nog att gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0