Imorgon: Malmö

Imorgon åker jag tillbaka till Malmö, och ska jobba på Ikea lördag, söndag. Det känns både kul och jobbigt. Jag tyckte ju att det var kul att jobba, men det är så mycket resande plus att det blir långa dagar och lite ensamt. Men denna gång ska jag planera lite bättre, plus att nu vet jag ju vilken buss jag ska ta och så. Så nu borde allt gå lite smidigare ;) Dcok börjar jag få ont i halsen men det kanske går över tills på lördag.

Jag har inte skrivit så mycket här på senaste tiden, men jag tycker att det är skönt att bara ta det lugnt, utan några måsten. Efter Malmö kanske jag blir aktivare ;) Appråpå det kanske jag ska låna nya böcker tills resan ? Hm,

Just nu sitter jag och väntar på Nora, som ska komma förbi och lämna sin dammsugare. Hon ska nämnligen kolla lägenheter och orkar inte släpa omkring på den. Så det är just nu. Jag lär städa sen också. Men det ska jag göra efter att jag ätit. 

Jag borde gå och kolla tvättid, men det är dumt att göra nu när hon kommer när som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0