Stressad

Bajs, jag känner mig så stressad hela tiden :( Men klockan sju ska jag städa och diska, det kanske hjälper. Sedan ska jag nog prata lite med Anton om vad jag är sugen på att göra efter jag tagit studenten. Jag är bara 50 procent säker just nu, men det börjar stiga. Jag är bara så jäkla sugen på att komma ifrån Sverige och komma igång med mitt liv. Jag orkar inte ha ett Svensson-liv.

Det jag vet är att jag vill stå på scen. Det är det jag älskar, och är bra på. Visst, det är väl inte lika lätt att tex bli en känd skådis som att få ett jobb på Ica, men inte långt ifrån. Och jag har inget emot att kämpa. Så länge jag får göra det jag vill, så ordnar det sig. Jag kommer ju antagligen leva i 60 år till, så då har jag ju tid att nå mitt mål :) Anyway, så har jag inget behov av att bo i Sverige. Orka snö, liksom ;)

Puh, bara att skriva av mig lättade på stressen :) Ska jag kanske skriva ett schema så att jag får allt gjort utan att bli stressad ?

Btw, ikväll ska jag gå och lägga mig tio, gå upp åtta och ta en promenad för att vakna till. Visst, jag kanske går och lägger mig sen, men så länge jag går upp åtta och är vaken i alla fall en halvtimme så är det lugnt. Måste börja träna ;)

Skolan jag vill gå på i USA är det viktigt med närvaro varje dag, och vissa lektioner börjar tidigt.

Blev lång text, men det gör mig inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0