Vänta vänta

Anton är på krogrunda så jag sitter hemma och väntar^^ eller okey, det lät konstigt. Jag är hemma och myser och ska snart sova och väntar lite smått på att få höra nyckeln i dörren, och se en glad Anton ramla in. Fram tills dess ska jag lyssna på musik, göra mig i ordning för att sova och så :) jag hoppas att han kommer hem snart. Börjar bli trist att vara ensam xD aja. Imorgon börjar jag klockan ett. Hr en lektion, typ bara betygssnack och då så ska jag lämna in både mina och Antons skolböcker. Och hämta Simons studentplakat, lämna och låna bok på bibliotek, köpa present, ladda kamera, leta klänning på vinden och självklart duscha och raka ben och så :) skoj ;) stressigt ! Men nu ska jag antingen dricka ett glas mjölk eller borsta tänderna. Det lutar mot alternativ nummer två ;) god natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0