Fullt upp, minst sagt

Började dagen med att ha ont i ryggen. Så jag bestämde mig för att gå till skolsyster. Hon sa till mig att ringa vårdcentralen. Så jag gjorde det, fick komma dit direkt. Där kollade de på min tå, och plåstrade om den. Dock visste hon inte vad vi skulle göra med ryggen. Hon gissade på att jag hade sträckt mig och skulle vänta några dagar för att se om det gick över tills slutet på veckan. Så om jag fortfarande har ont i ryggen eller om min tå inte har blivit bättre så ska jag ringa dit i slutet på veckan. Men men. Efter vårdcentralen gick jag till mamma. Vi pratade massor. Jag fick med mig Benjamin hit och han ska sova här i natt. Så det ska bli kul. Var hos papp nyss för att visa upp hans lägenhet för en brud, men hon fick problem, så det blev inget. Nu sitter jag hemma i sängen och ser på "99 saker man ska göra innan man dör".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0