Helgen i korthet

Drog hem till mamma i fredags. Satt och läste där medans Anton, Benjamin och Simon lanade. Somnade runt två, upp vid tio, tror jag. Klockan två drog jag hem, behövde tvätta och städa. Så jag gjorde det. Eller, jag städade inte så mycket. Tog det lugnt. Men jag tvättade i alla fall. Det blev till att tjuvtvätta. Tvättade fyra maskiner, och blev klar runt tolv. Såg på "The black swan". Den var sorglig, konstig och helt fantastisk. Dock var den läskig. Jag var tvungen att tända lampan efter ungefär halva filmen, haha. Dessutom var jag tvungen att kolla på ett avsnitt på en serie innan jag skulle sova, så att jag inte skulle drömma mardrömmar. Det funkade inte. Jag vaknade kanske fem gånger under natten och var livrädd. Minns inte vad jag drömde dock, men jag var livrädd. Sen vaknade jag på morgonen av att det ringde på dörren och någon ryckte i den. Då var det Anton som kom hem. Klockan var åtta och han hade inte gått och lagt sig, och tyckte att det var ovärt att gå och lägga sig hemma hos mamma. Så han gick hem. Var var jättepigg, hade druckit massa energidryck, plus tagit en promenad i trålande sol på vägen hem. Så han kacklade. Var jättehyper och pratade med mig om massor, medans jag försökte somna om. Jag somnade kanske runt fyra, så jag var inte så pigg. Lyckades somna om i alla fall. 

Nu sitter jag och kollar på internet. Ska snart till Ica och handla lite mat. Dock pratar Anton i telefonen, och jag lär höra med honom om vad jag ska köpa. Men men. Det går nog fort ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0