Hos mamma

Jag sitter hos mamma just nu. Anton ska vara här och lana med Benjamin och Simon, och jag följde med. Dock tror jag inte att jag ska sova här. Jag måste tvätta och städa, plus att det vore trevligt med en helg hemma helt för mig själv :) mysigt ! Det är så bra att Anton är så bra kompis med mina syskon. Då behöver jag inte ha dåligt samvete över att ta med honom på släktträffar. Jag menar, då är mina syskon med som Antin känner bra och så slipper Anton springa efter mig för att inte vara ensam. Just nu sitter jag i alla fall och läser bok. Marian Keyes "En förtjusande man". Den är bra :) ganska tjock, dock, men det är nice. Jag känner mig så korkad när jag inte läser regelbundet. Men men. Nu ska jag läsa. Hej så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0