Kort dag

Det har blivit dåligt med bloggande på senaste tiden. Förklaringen är helt enkelt att jag inte suttit vid datorn. Jag kan ju blogga från Ipoden, men den har av någon underlig anledning alltid legat en bit ifrån mig, och jag är för lat för att hämta den, haha. Men men. Jag orkar inte vara stressad pga det. Jag bloggar när jag orkar, och har tid. Punkt.

Idag har det varit en kort dag i skolan. På onsdagar har jag bara svenska, och den lektionen håller på från fem i elva, till kvart i tolv. Sen slutar jag. Så det är nice :) Så idag har jag tagit det lugnt, druckit te och bara haft det mysigt. Jag har suttit i sängen och kollat på "Stylisterna" på Ipoden. Så det har varit mysigt. Dock är jag väldigt sugen på att cyckla, men det har jag inte kunnat göra idag då Anton väntar på att någon ska komma hit och hämta hans dator så att den kan skickas in på lagning. Så då lär någon vara hemma hela tiden. Men de kom inte idag. Jävla Dell. Går inte att lita på.

Nu ska jag uppdatera mig på alla mina sidor på internet, och sen ska jag se mer "Stylisterna" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0