Puh !!

Har inte suttit vid datorn så mycket, så jag hade en del att komma ikapp med nu när jag satte mig här. Jag och Line har i alla fall bestämt oss för att ha mötet imorgon. Planera kläder, skor och smink. Haha, det är tur att hon är lika konstig som jag är xD Jag ska nog försöka sola lite innan kryssningen.

Jag har haft en bra dag. Hade styrka halv tolv, läraren var stolt och sa att jag blivit mycket starkare. Sånt är ju alltid kul. Plus att han kom på ett sätt så jag kan göra sit ups utan att få ont i ryggen. Yaay :) Har tränat för lite ocvh ätit för mycket skräp under veckan och har därför gått upp och fått en ganska fluffig mage så nu ska jag träna skiten ur mig^^ På torsdag ska jag fan gå en timme på springbandet, plus skära ner på mina portioner. Dock var Antons mamma här i helgen vilket innebär att hon köpte massa mat åt oss så nu går jag och småäter. Inte bra. Men men. Nu jävlar får jag ta mig samman ! Beachen närmar sig !

Note to self: ringa Ungdomsmottagningen imorgon och boka tit för att få nya p-piller. Mina är slut ! Gaah, panik. Vill inte... ta paus... under kryssningen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0