Skola

Hade enhjuling idag. Det gick faktiskt bra :) Jag lyckades cyckla en bit på egen hand. Så jag är stolt. Plus att vår lärare är bra. Han säger att om vi inte lyckas få g så är det hans fel. Och det stämmer. Om en hel klass får ig så har det med läraren att göra. Jag kan säga att vi har lite sämre lärare på cirkus. Speciellt en. Han hjälper en inte så mycket. Aja. 

Jag hade ingen svenska idag. Läraren är i England. Nog för att jag bara var ledig en lektion, men det var skönt. 

Jag och Line hade klädersbestämmarkväll. Det gick bra. Vi bestämde allt, så det var bra. Slipper jag stressa och försöka hitta på det själv. Vi gick på stan också. Line kollade på balklänning. Hon hittade en jättefin typ grön-turkos rackare. Den var jättefin på henne. Hon köpte den. Hon kommer vara jättefin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0