Slut på PA :(

Nu är i alla fall PAt slut. Sista föreställningen var igår, och den avslutades med en fest på kvällen. Tog bussen till Hille ca fem minuter bort. Där köpte vi pizza och drack vin :) Vi var i en stor lokal, där det inte fanns nå bra lampor eller sittplats, men det var skoj :) Dock tröttnade jag ganska fort. Är man gammal om man tröttnat på att festa ? Hm. 

Nu på fredag firar jag och Anton 2 år ! Galet. Vi ska antagligen äta ute om vi får tag på pengar. Sedan på lördagen åker vi på studentkryssning. Det ska bli riktigt roligt. Blir en stor fest med massa folk, helt enkelt. Superskoj :) Jag och en kompis ska ha möte nu i veckan. Vi ska bo i samma hytt, och vi vill planera kläder och sådant^^ Det blir nice :D Självklart ska Anton också sova i hytten. Vi blir fyra stycken, jag, Anton, Line och Oskar. Bra gäng :D

Jag har varit dålig på att blogga under veckan som gått, men jag har ärligt talat inte orkat plus att det inte finns nåt att berätta. Träna PA hela dagarna med några korta rasten där man äter och pratar. Så inget jag kan skriva riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0