Två år !

Yaay, idag firar jag ock Anton två år. Vet inte hur vi ska fira det riktigt, men det blir nog god mat och ta det lugnt. Imorgon ska vi på kryssningen, så jag vill ju vara pigg då. 

Det känns konstigt att fira två år. Samtidigt som att två år låter som en lång tid, så känns det som att vi har varit tillsammans längre. Jag kan verkligen inte minnas hur det var att vara singel. Det måste ha varit jättetråkigt^^

Jag har nageltrång, och kan inte gå på min vänstra fot, så jag stannar hemma från skolan idag. Det är bara en lektion så det gör inte så mycket. Jag och Anton tänkte gå och äta med Line hyffsat snart, sen ska de på lektion. Efter deras lektion ska vi kolla på balkläder till Anton på stan. Plus, så lär jag gå till skolsyster så att hon får kolla lite på min tå. Den gör så jäkla ont. Var där i går och hon plåstrade om den, men hon ville att jag skulle komma tillbaka idag, så det ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0