Varför nervös ?

Jag har städat nu i alla fall. Det tog ett tag för mig att få inspiration, men när Anton gick iväg ett tag, så gick det bra :) appropå det, jag och Anton har bestämt att vi ska lära oss vara utan varandra. Nu är vi alltid tillsammans, vi umgås inte ens med kompisar utan varandra. Så nu ikväll ska Anton till en kompis och ta några öl och umgås. Så jag ska vara ensam hemma. Och jag är NERVÖS ! Och jag vet inte varför. Jag tror att jag är nervös för att jag tror att han ska göra nåt dumt. Men det vet jag att han inte ska. Så nu ska jag skärpa mig :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Känner igen mig. Blir också nervös om Markus drar och tar en Öl med en Killkompis :/

Som du skrev, man tror att de ska göra något dumt :(

2011-03-29 @ 03:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0