Världens bästa pojkvän

Hihi, Anton kom hem efter skolan och var jättepepp. Han hade pratat med sin lärare och hon hade frågat vad han skulle göra efter gymnasiet. Han sa att han inte visste, så hon sa att det är nu åren efter skolan som man ska ha roligt. Resa, och bara satsa. Så han är sugen på att jobba i Norge nästa termin. Då blir han borta några veckor och kommer hem ibland. Visst, det kommer bli jobbigt utan honom, men det ordnar sig. 

I alla fall så pratade vi vidare. Varken jag eller Anton vill ha ett vanligt jobb, dvs tjäna dåligt och jobba med något tråkigt. Vi vill bo utomlands och ha mycket pengar. Och då säger Anton det bästa jag hört på länge: "Jag skulle vilja dra till USA och bli skådis". Seriöst. Jag har haft lite ångest för att jag vill dra till USA, plugga skådespeleri och satsa, men om nu Anton vill samma sak är det kanon ! Sen sa han något mer. Han sa typ att det vore nice att bli kompis med kända skådisar, så de kan hjälpa en. "Tänk att se typ Miley Cyrus, och bli kompis med henne". Så nu är jag glad. Han vill bli skådis, OCH kompis med Miley Cyrus :D Nice !

Nu har jag ätit i alla fall. Stekte bacontärningar(?), majs och hade i creme fraiche. Mums :) Anton har ont i nacken, så jag erbjöd mig att göra mat. Lille plutten min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0