Mina listor nummer två

Okey, nu ska mina listor uppdateras lite :)

Lista ett: bra saker 

1. Jag är sambo med min fantastiska pojkvän 
2. Jag går en rolig linje och har clown som disciplin, vilket är skitkul 
3. Det går bra för mig i skolan 
4. Jag har väldigt slappa dagar, så jag slipper bli skoltrött 
5. Jag bor väldigt nära stan 
6. Jag är inte stressad 
7. Mitt hår mår bra och växer som ogräs


Lista två: dåliga saker 

1. Jag har nageltrång (Detta kommer fixas imorgon)
2. Jag har lite pengar och mycket utgifter (Detta blir bättre i höst)
3. Lägenheten måste verkligen städas (På g, den kommer snart att vara fin igen)
4. Jag lär tvätta i helgen 
5. Jag behöver nya skor, både träningsskor och vårskor 
6. Jag behöver nya underkläder 
7. Jag lär börja sätta ihop ett nummer (Jag har börjat med nummer, och nu ska det bara finputsas)
8. Intensivveckan fick tillbaka lite av mitt sockersug (Borta !)
9. Jag har väldigt stort matsug av någon anledning (Borta !)


Lista tre: till sommaren 2011 

1. Bli brun (På g)
2. Få snygg kropp (På g, bara lår kvar)
3. Göra nummer (Nästan klart)
4. Gå kursen så att jag får övningsköra 
5. Lära mig sjunga 
6. Bli vig 
7. Skaffa sommarjobb 
8. Ev hitta ny lägenhet (Denna ska strykas)
9. Få bort nageltrång (På g)
10. Bli stark (På g)
11. Skaffa inlines 
12. Få vita tänder 
13. Få långt hår (På g)

Så, nu har jag lite mindre saker att göra. Dock kan inget strykas helt än, men snart så ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0