Rånad plus ont i knät

Ja. Ifredags var vi på krogen för att fira en kompis som fyllt 18. Jag går hem lite tidigare, och typ två meter utanför min grind blir jag omkullknuffad och någon tar min väska. Åh, min fina blå väska :( Det dumma var att jag hade astmasprayen i väskan, och jag kan inte få en ny förrän imorgon. 

Jag har ett jättestort skrapsår på knät, ett litet på tummen och något konstigt sår på insidan av höger pekfinger. Jag hade nycklarna i handen, så rånaren fick inte med sig dom i alla fall, vilket var bra. Men såret på insidan av fingret tror jag kommer från att jag typ skar mig på nyckeln. Jag hade den i högerhanden och ramlade, så det låter vettigt. 

Så jag började gårdagen med att polisanmäla och spärra mitt kort. Skoj. 

Åh, jag är ledsen över min väska :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0