Seg morgon

Jag hade väldigt svårt att gå upp i morse, även fast Antons alarm ringde ungefär en gång i halvtimmen xD Det roliga är att han inte vaknar av sitt alarm, så jag lär putta på honom och väcka honom så att han kan gå upp eller ställa om alarmet. Inte så skoj om man är trött ;) Det dumma är att första alarmet ringde klockan nio, det hade varit nice att ha gått upp då. Aja. När vi väl gick upp frågade jag Anton vad klockan var, ett var svaret. Lite deppig blev jag och då berättade han att klockan egentligen var elva^^ Så det var nice :) Tack Anton för två extra timmar ikväll :)

Nu vill jag ha sol. Jag vill ha fått färg tills balen, men det ser ju verkligen inte ut att bli så :( Dock sa Anton att det är snyggare att vara blek i en rosa klänning ? Hm. Jag vet inte jag. Jag hade ju inte direkt tänkt bli jättebrun, men i alla fall ha en liten brun ton. Jag tror att det blir snyggt^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0