Sjuk

Jag är hostig, täppt i näsan, trött i kroppen och har ett jobbigt tryck över bröstet. Inte så skönt. Så det blir ingen träning för mig idag. Men jag ska på lektionen. Jag har inte råd att vara borta mer. Blä. Först ska jag dock till skolsyster. Hon ska få göra rent och kolla på mina sår. 

Just nu ska jag äta nudlar och sitter och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig. Jag blev som sagt av med min astmaspray så jag tänkte beställa ny. Jag tänker beställa två, så att jag kan ha en hemma, och en i väska. Denna helg har varit så jobbig pga det, för jag vill inte få ett anfall utan att ha möjlighet att ta astmasprayen.

Anyway. Nu blir det "Superstylisten Jonas" och nudlar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0