Ska jag vara glad eller ledsen ?

Idag ska jag bege mig ut på stan och ersätta allt som låg i väskan och blev stulet. Så väska, plånbok, smink och så. Jag har lite blandade känslor. Det ska självklart bli kul att köpa massa saker, men jag har ju verkligen inte pengarna. Men jag kan ju inte riktigt klara mig utan något av det. Så... Hm. Aja. Hoppas att jag får ha lite pengar kvar i slutet. Jag har tiggt lite pengar av mamma och pappa. Hoppas att jag får en liten slant i alla fall. 

Okey, listan för idag är:

Plånbok
Väska
Lipsyl
Ögonskuggspalett HM
Kajal )brun och svart)
Vattenfast maskara
Läppglans
Foundation
Astmaspray (Bricanyl och Pulmicort)

Sen så är det lite saker jag vill köpa ändå som jag behöver:

Mousse till håret
Hårspray
Sminkborttagning (pga av maskaran är vattenfast)
Ev ett diskret läppstift
En HM-parfym som luktar mums
Hårfärg (svart)

Jaja, nu ska jag göra mig i ordning. Affärerna stänger ju fem, så då lär jag vara klar ;) Fast sen ska jag ju hem till mamma fem, så jag lär vara kla kanske fyra och så hem och lämna saker och bege mig dit^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0