Tillbaka, lite kort

Yes, jag har varit dålig på att skriva. Men min dator har krånglat så jag har inte orkat göra saker på den. Den blir för varm och lägger av, vilket är väldigt frustrerande. Den klarar bara av att vara igång lite, så jag skulle kunna blogga. Men jag orkar inte starta datorn varje gång jag vill skriva. Så, ingen blogg. Sedan har internet på min Ipod slutat fungera också, så nu blir det en liten paus. Jag väntar på att Antons bärbara dator ska komma, för då kan jag låna den. Den är väldigt mycket bättre än min, plus lite smidigare. Då kan vi ev få bort ett skrivbord och på så sätt få lite mer plats.

Jag kan kortfattat säga att jag går i skolan hela dagarna, och ser på CSI på fritiden. Jag peppar inför bal, och väntar på att få operera tån. Det blir nästa tisdag, den 10:e. Så det ska bli läskigt, men skönt att äntligen få kontroll över min tå och kunna använda ordentliga skor.

Nu ska jag gå. Hej då, vi ses när vi ses ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0