Finbesök

Antons mamma är här nu och vi har precis förberett maten. Ska äta Flygande Jakob, vilket är underbart gott. Har öppnat en Corona, underbart det också. Sen imorgon har jag sovmorgon till tio, så tre saker i mitt liv är fantastiska nu ;)

Har tagit det lugnt i helgen, tänkte jag precis skriva. Det stämmer inte helt. I fredags var jag på Inflyttningsfest tills runt två. Köpte kinamat på Frasses på vägen hem, så jag var en väldigt nöjd flicka. Igår tog jag det dock lugnt, kollade på "Svenska hemmafruar" och läste bloggar. Sen idag kom Antons mamma hit, och så har jag städat. Så nu snart vankas det mat och lite kvällsmys med Corona, och godis. 

Beställde lite kläder och skor igår, och hoppas på leverans imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0