Söndagsmorgon

Vaknar till en härligt krispig höstmorgon och blir pepp att städa. Så det har jag gjort ;) Vaknade så sent som 9:30 idag, jag är duktig på att ta sovmorgon ;) Fast det är skönt, för nu har jag hunnit städat en del, och klockan är bara tjugo över elva :)

Dock kan jag inte slappa idag. Har en del att göra, så som:

Ta tio skräckbilder, tio reklambilder(dock ska dessa tas i skolan, men) och sen tio självporträtt. Tid: obestämt

Boka tvättid. Tid: 1 min högst

Läsa ut boken. Tid: obestämt, har över 200 sidor kvar

Boka tid till intervju med Mari Richardsson. Tid: 5 min högst, och då är det för att hitta hennes mail

Bada. Tid: helst 2 timmar om det finns tid ;)

Måla om naglarna. Tid: halvtimme med alla lager som ska torka

Städa sovrummet. Tid: halvtimme

Handtvätta underkläder. Tid: 5 min kanske

Sälja lite Newbody till mig och Anton ;) Tid: 5 min

Dammsuga. Tid: 10 min, då jag även ska dammsuga två mattor som är dryga ;)

Lista ut vad vi ska göra med den tredje soffan. Tid: obestämt

Skrubba och fixa med ansiktet. Tid: 5 min

Betala tidningprenumeration. Tid: 2 min

Helst börja packa upp lite ur de sista lådorna. Tid: obestämt

Wow, jag hade visst en hel del att göra idag xD Aja, det ordnar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0