Fy för hosta

Är fortfarande sjuk(surprise), och har knappt kunnat sova inatt för att jag hostat så mycket. Börjar bli less nu. Satt och hostade så att jag nästan spydde inatt, och detta obehag resulterade i att jag satt och grina. Var så hemskt, ch jag är så trött på att vara sjuk och inte få sova. Sure, jag kan vara sjuk på dagen så länge jag får paus på natten och får bli helt utvilad. Men så är inte fallet just nu. Vaknade dessutom i morse med världens yrsel, som inte gått över. Drygt. Så jag känner mig rätt så borta. 

Nu sitter jag i sängen och ska se serier och kurera mig. Vill bli frisk ! I alla fall så pass att jag kan befinna mig i skolan utan att dö. Vi har en lektion imorgon som jag måste vara med på, så jag ska försöka bli frisk dag. Önska mig lycka till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0