Helg helg

Yes, nu har jag helg. Var dock hemma från skolan idag pga av sjukdom. Missade bara en lektion, men den var desto viktigare :( Igår kände jag mig bättre och gick på clownlektionen. Det funkade ganska bra, så när jag blev bjuden hem till min klasskamrat/kompis Frida för lite chill med vin och trevliga vänner sa jag sa. Dock började det spöregna på vägen, så jag gick ute i regnet 10 min kanske. Inte bra för hostan ! Så idag kände jag att jag ramlat tillbaka ett steg i förkylningen. Inte kul. Men men. Det var v'ldigt mysigt igår. Satt kanske 6 pers hemma hos henne, tända ljus, ett glas vin och kex med ost. Vi pratade och mös. Så det var trevligt :)

Ikväll är jag bjuden på liknande mys hemma hos klasskamrat/kompis Anna, dock vet jag inte om jag orkar :(

Nu regnar det, och jag har bäddat ner mig i sängen för lite mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0