Hostan från helvetet

Ja, nu är hostan värre. Igen. Jag börjar bli less på att hosta, jag är torr i halsen hela tiden så jag måste alltid ha en flaska vatten vid mig för att kunna dämpa hostandet. Vårdcentralen har inte öppet på helgen, och inte telefonen heller så jag måste vänta tills imorgon innan jag kan ringa dit och förhoppningsvis boka tid. Blä !

Min fotoläxa går frammåt, jag tar ett par bilder per dag och så ska jag kolla igenom och välja tio jag gillar. Dock är vissa i Raw, så jag måste installera Photoshop innan jag kan kolla på dem. Men det är nog lätt ordnat.

Nu kör jag soppa, choklad och Gossip girl i soffan där jag bäddat ner mig. Det blir ännu en slappardag,  men jag ska försöka städa lite och plugga en text inför onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0