Minecraft-beroende

Det spelet är verkligen beroendeframkallande ! Man kan inte sitta i bara en kvart, man fastnar och sitter i flera timmar. Inatt gick jag och lade mig tre ! Och det var inte för att jag blev trött, nej det var för att Anton gick och lade sig så jag ville vara snäll och inte störa. Så hade han varit vaken längre, hade jag säkert också varit det. I vanliga fall går jag och lägger mig typ tolv-ett på helgen, och då är det sent. Crazy !

Idag har jag en del att göra. Måste verkligen komma igång med att städa lägenheten. Dock har jag svårt att städa om Anton är hemma, och han lämnar aldrig lägenheten ju ! Haha:P

Nejmen, det som ska göras idag är:

*Ta 10 abstrakta kort(har dock börjat, så det är nog mer att välja ut tio)
*Ta tio kort som gör reklam för vår skola
*Skrubba badrummet
*Dammsuga
*Duscha, och måla naglarna
*Äta lunch ;)

Jag skulle dock gissa på att jag kommer att fastna här ett tag till ;) Spela, spela, spela ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0