Myskväll och mammas olycka

Sitter och ser på "Sex and the city", och äter choklad. Och trots att jag håller på att hosta ihjäl mig så är det ganska mysigt :) Ska ta det lugnt och gå och lägga mig innan tolv. Är liite sugen på att antingen ta ett bad, men det är så blött och varmt. Kanske läsa lite bok senare ? Woho, jag lever verkligen farligt xD

Idag väcktes jag från min "nap" av att mamma ringde och berättade att hon var på akuten och hade brutit foten. Det visade sig senare vara både fot och knä, så hon ska stanna på sjukhuset hela helgen. Stackars lilla mamma :( Som jag fattade det hade hon cyklat på fel sida av vägen under en bro och körde in i en gubbe. Inte kul inte :/

Så imorgon ska jag hälsa på henne på sjukhuset och tänkte nog köpa med en tidning och lite saltgodis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0