Tvättdags

Yeep, yeep. Tvättar tvättar. Ska snart ner och tömma torktummlaren ev starta om den. Om tvätten inte är riktigt torr startar jag bara om den, annars töms den. Puuh ! Svårt svårt ;) Men det känns bra att tvätta. Känns befriande :)

Idag mår jag bättre och känner mig gladare. Fick nog ett kort anfall av PMS igår ;) Eller bara allmän hormonobalans. Anyway, gladare idag som sagt :) Har tänk gå in i tvättandet med nya, glada ögon och ta det lugnt när det krånglar. Så istället för att skrika och bli arg när torktummlaren inte torkar tvätten, så ska jag bara ta ett djupt andetag och lösa problemet :)

Hade tänk läsa lite bloggar nu medans jag väntar. Ska även kolla runt på roliga saker, så som skor på Nelly.com ;)





Mina underbart vackra skor som jag någon gång ska äga. Helt fantastiska :) Mickis i min klass har sådana, och jag funderar på att göra inbrott hos henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0