Lite småsaker som förgyller vardagen

Gick på stan idag och fick med mig: en stickad tröja, hårfärg, 2 läppglans, en parfym och en sminkborste. Och bara att jag köpte det så blir jag så glad och känner mig ny och fräsh. Så enkla saker alltså ;)

Imorgon är det torsdag, och PA-veckan fortsätter. Stressigt men idag kändes allt bättre, mina scener riktigt klappade och gick smidigt. Då minskar nervositeten. Dock känner jag att hur kul detta än är, så ska det bli skönt när det är över. Få tillbaka min fritid, och slippa stresshuvudvärken.

Just nu kör jag lite te, och försöker få igång min mage som har spårat ut av någon anledning. Lite sugigt är det allt :/

Tänkte att i brist på annan bild så bifogar jag en rolig fakta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0