God morgon världen :)

Idag är jag pigg, jag är pepp på livet, jag är så sugen på att planera mitt liv i ett fint schema ;) Jag har till och med duschat ! Nej, jag tror inte att du hörde mig eller förstod. JAG HAR TILL OCH MED DUSCHAT ! Det är otroligt stort för att vara jag. Liksom, sist jag duschade var i torsdags förra veckan. Innan dess var det kanske en vecka innan också. Jag tror att jag sammanlagt duschat 4 gånger detta lov xD Fräsch brud ;) Men finns det ingen ork, så vad gör man ?

Idag ska jag städa. Jag får nämnligen finbesök imorgon av Cilla och Johanna :) Sen ska även Simon och Natalie komma hit idag och sova här i helgen. Puh ! Kommer bli smockat med folk, men förhoppningsvis mysigt ;)

Dagens vill ha(eller jag har velat ha dessa i flera veckor) är dessa fantastiska pumps med nitar och strass på baksidan. Blir lite tårögd av att titta på dem ;)



Fast nu vill Anton ha lunch, så nu ska jag fixa det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0